מה מכסה ביטוח מקיף

דרור כהן
דרור כהן

אוקטובר 23, 2023

בכל הנוגע להגנה על הנכס היקר ביותר שלנו אחרי הבתים שלנו – המכוניות שלנו – הביטוח המקיף בישראל מציע רשת ביטחון מכרעת. במאמר זה נתעמק ב מה מכסה ביטוח מקיף ולמה זה חיוני לכל בעל רכב בארץ.

ביטוח מקיף מול ביטוח חובה

ראשית, בואו נבדיל בין ביטוח מקיף לביטוח חובה, חובה חוקית לכל רכב על הכביש בישראל. ביטוח חובה מכסה בעיקר נזקים גופניים ונפשיים הנגרמים למעורבים בתאונות, ללא קשר לאשמתו. זה לא אופציונלי, ונהיגה בלעדיה היא עבירה פלילית. מנגד, ביטוח מקיף וביטוח צד ג’ אינם חובה ונמצאים לפי שיקול דעתם של בעלי הרכב.

המכונית שלך: נכס בעל ערך ופגיע

המכונית שלך היא יותר מסתם כלי תחבורה; זוהי השקעה משמעותית ולעתים קרובות, הנכס היקר ביותר שלך. עם זאת, הוא גם פגיע מאוד לנזק מתאונות, אסונות טבע, גניבות, ונדליזם ועוד. כאן נכנס לתמונה ביטוח מקיף.

כאשר בוחנים אפשרויות ביטוח לצרכים שלך, חשוב להתעמק ב-“כמה עולה ביטוח בניין משותף” מכיוון שהוא יכול למלא תפקיד מכריע בשיפור הכיסוי שלך.

ביטוח

סוגי ביטוח רכב בישראל

בישראל ישנם שלושה סוגים עיקריים של ביטוח רכב, כל אחד מציע כיסויים שונים:

ביטוח חובה: מכסה נזקים גופניים ונפשיים, ללא קשר לאשמה.

ביטוח מקיף: מגן על הרכב שלך מפני נזקים הנגרמים מתאונות, שריפות, שיטפונות, רעידות אדמה, פעולות זדון, פריצה וגניבה.

ביטוח צד ג’: מכסה נזקים שהרכב שלך עלול לגרום לרכבים אחרים או לרכוש.

ביטוח מקיף בפירוט

עכשיו, בואו נסתכל מקרוב על מה מכסה ביטוח מקיף

תאונות דרכים: בין אם זה מכופף פגוש קל או התנגשות גדולה, ביטוח מקיף מתחיל לכסות את הנזק לרכב שלך.

שריפה: בקיץ הישראלי הלוהט, שריפות יער עלולות להוות איום משמעותי על המכונית שלך. ביטוח מקיף מספק שקט נפשי למקרה שהרכב שלכם ייקלע לשריפה.

שיטפונות: במהלך העונה הגשומה, שיטפונות בלתי צפויים עלולים לפגוע במכונית שלך. ביטוח מקיף מכסה מקרים כאלה, כל עוד יש נזק לרכב.

פריצה וגניבה: למרבה הצער, ונדליזם וגניבה אינם נדירים. ביטוח מקיף מגן עליכם במקרים של ונדליזם, גם אם רכבכם לא נגנב אלא רק ניזוק.

נקודה מכרעת שיש לציין היא שביטוח רכב מקיף מספק כיסוי ללא קשר למי אשם בנזק. כיסוי מקיף זה מבטיח שקט נפשי לבעלי רכב בישראל.

קבל הצעת מחיר לביטוח חובה חינם.

השאר את הפרטים ואחד מנציגנו יחזרו אליך בהקדם.

האם אתה צריך ביטוח צד ג'?

בעוד שביטוח מקיף כולל כיסוי צד ג’, ישנם מצבים בהם רכישת ביטוח צד ג’ בנפרד עשויה להיות הגיונית. זה מיועד בעיקר לאנשים עם מגבלות תקציב או רכבים ישנים עם שווי שוק נמוך.

כשאתה מנווט בתחום אפשרויות הביטוח, הרחבת החקירה שלך לכלול “השוואת ביטוח חיים” עשויה להניב תובנות מועילות למיטוב הכיסוי שלך.

לסיכום, ביטוח מקיף בישראל מהווה הגנה חיונית לנכס היקר והפגיע שלכם – הרכב שלכם. הוא מכסה מגוון רחב של נזקים, מתאונות ועד אסונות טבע, ונדליזם וגניבה. על ידי הבטחת ביטוח מקיף, אתה יכול לנסוע בביטחון, בידיעה שההשקעה שלך מוגנת, ללא קשר לנסיבות.

דרור כהן
דרור כהן

מייסד האתר

“דרור הוא מומחה ותיק עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף. הוא בעל תואר במימון וסייע לאינספור אנשים ועסקים לנווט בעולם הביטוח המורכב. התשוקה של דרור ללמד אחרים על חשיבות של כיסוי ביטוחי נכון הובילה אותו לפתוח את הבלוג “סוכן ביטוח”, שבו הוא חולק את התובנות שלו, עדכוני התעשייה וטיפים כיצד לקבל החלטות ביטוח מושכלות. עם הידע המעמיק שלו וסגנון הכתיבה הקל להבנה, דרור ביסס את עמו כקול מהימן בקהילת הביטוח.”

קבל הצעת ביטוח מסוכן ביטוח מורשה
בריאות
דירה
חקלאי
יהלומים
ימי
רכב
בריאות
× דבר עם סוכן ביטוח
דילוג לתוכן