כמה מרוויח סוכן ביטוח

דרור כהן
דרור כהן

דצמבר 11, 2022

איך סוכני ביטוח מרוויחים כסף?

בדרך כלל, סוכן ביטוח מרוויח כסף באמצעות עמלות. זוהי צורת הפיצוי הנפוצה ביותר עבור סוכני ביטוח. גובה העמלה תלוי בסוג וכמות הביטוח הנמכר. בין אם מדובר בפוליסה חדשה או בחידוש יש גם חלק בקביעת העמלה.

רוב הסוכנים מוכרים ביטוחי בית, רכב, חיים ובריאות. חברות הביטוח מספקות לסוכנים אחוז מהפרמיה וחידושים למכירת ביטוחי דירה ורכב. פוליסות ביטוח חיים ובריאות, לעומת זאת, מניבות אחוז גדול יותר מהמכירה כאשר לקוח נרשם לראשונה. סוכנים יכולים גם להרוויח כסף מחידושים, אבל לא כמו מפוליסות חדשות.

insurance policies

לדוגמה, נניח ש-Chet סוכן הביטוח מוכר פוליסת ביטוח בריאות ללקוח בשם ג’רמי. הפוליסה מכסה את הלקוח לרוב האירועים הקשורים לבריאות. חברת הביטוח צ’ט עובדת בה משלמת 90%/5% עמלה על פוליסות ביטוח בריאות. המשמעות היא שהסוכן שמוכר את הפוליסה מקבל 90% מהפרמיות בשנה הראשונה ו-5% מהחידושים העתידיים.

הפוליסה עולה לג’רמי 150 דולר לחודש, שהם 1,800 דולר לשנה. אז, בשנה הראשונה, קלינט מרוויח עמלה של $1,620 ($1,800 x 90%). ובשנים הבאות, בתנאי שג’רמי ישלם את התשלומים שלו, קלינט ירוויח 90 דולר בחידושים (1,800 דולר על 5%).

אבל יש מודלים מרוויחים אחרים. זה משתנה בהתאם לאיזו חברת ביטוח הסוכן עובד. דגמים אלה כוללים:

  • שכר בלבד
  • שכר ועמלה
  • עמלה בלבד
  • שכר בתוספת בונוס

כתמריץ, חברות מסוימות נותנות בונוסים כאשר הסוכנות מגיעה ליעד רווח.

כמה מרוויחים סוכני ביטוח?

על פי הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה (BLS), סוכן ביטוח יכול להרוויח יותר מ-100,000 דולר בשנה הראשונה שלו. השכר השנתי החציוני לסוכני מכירות ביטוח היה 49,840 דולר נכון למאי 2021. ה-10% הנמוכים ביותר מהמשתכרים בענף הרוויחו פחות מ-29,970 דולר, וה-10% הגבוהים ביותר הרוויחו יותר מ-126,510 דולר.

אחת הסיבות המרכזיות לכך שהשכר של סוכני הביטוח שונה היא עמלות. במילים פשוטות, ככל שאתה טוב יותר במכירות, כך תרוויח יותר. אך ישנם גורמים נוספים שמשחקים תפקיד בקביעת הכנסתו של סוכן ביטוח.

קרא גם את המדריך שלנו על השוואת ביטוחי בריאות כאן.

מה קובע את השכר של סוכן ביטוח?

הגורמים הרלוונטיים כוללים:

סוג סוכן ביטוח

ישנם שני סוגים של סוכני ביטוח, שבויים ועצמאיים. סוכני שבויים מוכרים ביטוח רק לחברה אחת. סוכנים עצמאיים מייצגים ומוכרים פוליסות ממספר ספקים. אבל לא משנה איזה סוג של סוכן אתה ואיזה עמלות אתה מקבל, סוכנים בדרך כלל מבלים את רוב זמנם בשיווק המוצרים והשירותים שלהם.

workers

סוג פוליסת ביטוח

ישנם סוגים רבים של פוליסות ביטוח, החל מביטוח רכב לביטוח רכוש מסחרי ועד אינספור אחרות. כסוכן ביטוח, אתה מתמקד במכירת פוליסות כאלה לאנשים, משפחות ועסקים להגנה מפני הפסד כספי במהלך משבר.

לכל סוג ביטוח יש סדרה משלו של הזדמנויות למכירה ללקוחות חדשים או למכירה נוספת ללקוחות קיימים כדי שתוכל להגדיל את הרווחים שלך. תמיד יש אנשים ועסקים שמחפשים אפשרויות כיסוי ביטוחי אמינות לשמירה על נכסיהם. לדעת בדיוק מה הלקוחות של כל ענף ביטוח צריכים ולספק להם את זה חיוני אם אתה מנסה להעלות את המכירות שלך.

ישנן גם פוליסות ביטוח נישה ספציפיות כמו ביטוח משאיות מזון, ביטוח מטוסים וביטוח מאמן אישי, אם להזכיר כמה, שיכולות לספק הזדמנויות טובות לרווחים.

מקום

יוקר המחיה, התחבורה, שיעורי התאונות, רווחת הציבור ועוד משתנים בהתאם למדינה. לסטטיסטיקה זו יש חלק משמעותי בקביעת תעריפי הביטוח וסכומי הפרמיות. כמו כן, עיירה קטנה עם אוכלוסייה קטנה יחסית יכולה להציג לך רק כל כך הרבה מבחינת הזדמנויות. יחד עם זאת, עיר גדולה עם יותר אנשים תציע לך יותר הזדמנויות למצוא לקוחות חדשים.

מבנה הוועדה

רוב סוכני הביטוח מסתמכים במידה רבה על עמלות כלחם וחמאה. לפי Insure.com, סוכנים שבויים המוכרים ביטוחי דירה ורכב ירוויחו 5% עד 10% עמלה בפרמיה של השנה הראשונה. לעומת זאת, שיעורי העמלות של סוכן עצמאי לסוגי ביטוח אלו עומדים על כ-15%.

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו על ביטוח לקטנוע 125 כאן

כישורים

לרובן המוחלט של חברות הביטוח אין דרישות מחמירות להעסקת סוכן ביטוח. רבים אינם זקוקים לניסיון קודם בענף הביטוח מכיוון שלרוב החברות יש תוכניות הכשרה פנימיות לסוכנים חדשים. תוכניות אלה מלמדות אותם על המוצרים שהם הולכים למכור.

כדי להיות סוכן ביטוח, תדרשו:

  • תעודת בגרות (מעסיקים מסוימים עשויים גם לדרוש ממך תואר ראשון)
  • רישיון ביטוח מטעם המדינה
  • ניסיון במכירת מוצרים
  • כישורי ניהול עסק
  • כישורי תקשורת טובים
  • סבלנות וגישה חיוביתinsurance papers

תחזית לענף הביטוח

הסטטיסטיקה מראה שהעתיד נראה מזהיר. לפי דלויט, חברות הביטוח מרותקות כדי להאיץ את הצמיחה ב-2022.

בנוסף, 61% מהמבטחים בצפון אמריקה מתמקדים בהגדלת הגיוון במנהיגות, בפיתוח ובגיוס עובדים. זה מראה שהפיכה לסוכן מכירות ביטוח יכול להיות מסלול קריירה בר-קיימא עבור כל אדם ויחיד שמתעניין.

חברות הביטוח תמיד יחפשו לקוחות חדשים. וכאשר כוח העבודה המבוגר מתקרב בהדרגה לפרישה, דור חדש של סוכני ביטוח יכול לקחת את הענף קדימה.

מילים אחרונות

להרוויח כסף טוב במשרת מכירת ביטוח תלויה לחלוטין בך. ככל שתצליח יותר, כך תרוויח יותר. מכיוון שההכנסה לסוכן מסתמכת על עמלות ובונוסים, המצוינות שלך במכירות באה לידי ביטוי בכסף שאתה מרוויח. אם יש לך מוסר עבודה חזק, נכונות ללמוד, ואתה שם את עצמך באופן פעיל, אתה יכול להרוויח מהר מספיק טוב כסוכן ביטוח.

דרור כהן
דרור כהן

מייסד האתר

“דרור הוא מומחה ותיק עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף. הוא בעל תואר במימון וסייע לאינספור אנשים ועסקים לנווט בעולם הביטוח המורכב. התשוקה של דרור ללמד אחרים על חשיבות של כיסוי ביטוחי נכון הובילה אותו לפתוח את הבלוג “סוכן ביטוח”, שבו הוא חולק את התובנות שלו, עדכוני התעשייה וטיפים כיצד לקבל החלטות ביטוח מושכלות. עם הידע המעמיק שלו וסגנון הכתיבה הקל להבנה, דרור ביסס את עמו כקול מהימן בקהילת הביטוח.”

קבל הצעת ביטוח מסוכן ביטוח מורשה
בריאות
דירה
חקלאי
יהלומים
ימי
רכב
בריאות
× דבר עם סוכן ביטוח
דילוג לתוכן