ביטוח סייבר לעסקים

דרור כהן
דרור כהן

ינואר 3, 2024

בעולם יותר ויותר דיגיטלי, שבו עסקים ומשרדים בישראל תלויים במידה רבה בטכנולוגיה, האיום של מתקפות סייבר בולט. התקפות האקרים, פרצות למסד נתונים, גישה לא מורשית ודרישות כופר הפכו למציאות קשה עבור ארגונים הן בישראל והן ברחבי העולם. אירועים זדוניים אלו יכולים לא רק לשתק את הפעילות העסקית אלא גם להוביל להפסדים כספיים ניכרים. מתוך הכרה בצורך במיגון, כלל ביטוח ופיננסים מציעה פתרון מקיף לעסקים ולמשרדים בישראל להתמודדות יעילה עם אירועי סייבר, תוך הבטחת שקט נפשי ותמיכה מקצועית לאורך כל התהליך.

נוף איום הסייבר בישראל

העידן הדיגיטלי הביא לקישוריות ויעילות חסרי תקדים, אבל הוא גם פתח את הדלת ל איומי סייבר בדרגות שונות. עבור בעלי עסקים ומשרדים בישראל, איומי הסייבר הבאים הפכו לחלק מהמציאות היומיומית:

סחיטת סייבר ותשלום כופר: פושעים מכוונים לעתים קרובות לעסקים ומשרדים עם תוכנות כופר, מצפינים נתונים קריטיים ודורשים כופר גבוהים עבור שחרורו.

פגיעה במאגרי מידע: הפרות של נתונים רגישים עלולה להוביל לתוצאות חמורות. כלל ביטוח ופיננסים לא רק מכסה את הנזק אלא גם כוללת הוצאות בדיקה וחקירה לקביעת מקור הפרה.

הגנה על מוניטין: הגנה על המוניטין של העסק שלך היא חיונית. ביטוח סייבר לעסקים מרחיב את הכיסוי לנזק מוניטין הנובע מפרצת אבטחה.

ביטוח סוכנים

אובדן הכנסה: שיבושים הנגרמים כתוצאה מאירועי סייבר עלולים להוביל לאובדן הכנסה משמעותי. פוליסה זו מספקת כיסוי למכשולים פיננסיים כאלה.

הוצאות נוספות: במקרה של הפרה, לעסקים עלולים להיגרם הוצאות משמעותיות הקשורות להודעה ללקוחות, ציות לרגולציה וחקירות. ביטוח סייבר לעסקים מכסה עלויות נוספות אלו.

תאימות לתקן PCIDSS: אי עמידה בתקן PCIDSS של תעשיית כרטיסי תשלום עלולה להוביל לקנסות. כלל ביטוח ופיננסים מסייעת לעסקים באמצעות כיסוי קנסות כספיים שנגרמו עקב אי ציות.

הוצאות חקירה: הפוליסה כוללת גם כיסוי להוצאות חקירה, הכוללות הליכים מנהליים הנדרשים לטיפול באירועי סייבר.

כאשר בוחנים אפשרויות ביטוח לצרכים שלך, חשוב להתעמק ב-“ביטוח חיים כפול” שבו הוא יכול למלא תפקיד מכריע לשיפור הכיסוי שלך.

קבל הצעת מחיר לביטוח חובה חינם.

השאר את הפרטים ואחד מנציגנו יחזרו אליך בהקדם.

כתוב את הכותרת כאן

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

דרור כהן
דרור כהן

מייסד האתר

“דרור הוא מומחה ותיק עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף. הוא בעל תואר במימון וסייע לאינספור אנשים ועסקים לנווט בעולם הביטוח המורכב. התשוקה של דרור ללמד אחרים על חשיבות של כיסוי ביטוחי נכון הובילה אותו לפתוח את הבלוג “סוכן ביטוח”, שבו הוא חולק את התובנות שלו, עדכוני התעשייה וטיפים כיצד לקבל החלטות ביטוח מושכלות. עם הידע המעמיק שלו וסגנון הכתיבה הקל להבנה, דרור ביסס את עמו כקול מהימן בקהילת הביטוח.”

קבל הצעת ביטוח מסוכן ביטוח מורשה
בריאות
דירה
חקלאי
יהלומים
ימי
רכב
בריאות
× דבר עם סוכן ביטוח
דילוג לתוכן