ביטוח חיים נכי צה””ל

דרור כהן
דרור כהן

פברואר 21, 2024

מזה שנים רבות נהנים חברי ארגון נכי צה”ל בישראל, עד גיל 75, מפוליסת ביטוח חיים קבוצתית. מדיניות זו מספקת תמיכה כלכלית חיונית למשפחתו של החבר במקרה מצער של פטירתם. בחודשים האחרונים עברה פוליסת ביטוח זו עדכון משמעותי, שהביא להגדלת הכיסויים וסכומי התשלום.

אחד הגורמים המרכזיים התורמים לשיפור זה הוא מעורבות אגף השיקום במשרד הביטחון. מחלקה זו סייעה במימון 50% מעלות פוליסת ביטוח החיים הקיבוצי. בעקבות משא ומתן שהוביל ארגון נכי צה”ל, סוכם על העלאת הפרמיה (התשלום) ל-31 ש”ח לחודש. משמעות ההתאמה הזו היא שאגף השיקום הקצה תקציב שנתי של כ-18 מיליון שקלים לתמיכה בקולקטיב ביטוח חיים נכי צה””ל.

ביטוח חיים נכי צה""ל: מה שאתה צריך לדעת

חיוני להבין כי הפיצויים מביטוח החיים הקיבוצי ניתן בנוסף לתגמולי אובדן כושר עבודה המשולמים על ידי אגף השיקום לאורך תקופה של שלוש שנים (36 חודשים) לאחר מועד פטירתו של העמית.

עבור אנשים וחברים השוקלים משכנתא, פוליסת ביטוח חיים זו יכולה לשמש כבטוחה. במילים אחרות, ניתן לייעד את הבנק כמוטב בלתי חוזר, מה שיכול להועיל במיוחד למי שמצבו הרפואי מקשה על קבלת ביטוח משכנתא מסורתי.

ביטוח

זאת ועוד, פוליסת ביטוח חיים נוספת המותאמת למשכנתאות זמינה בהסכם עם חברת הביטוח איילון נמנים, שנועדה לסייע לחיילי צה”ל בהבטחת משכנתא. למידע נוסף כנסו ל”ביטוח משכנתא לחיילי צה”ל”.

מאפייני פוליסת ביטוח חיים קיבוצית נכי צה”ל

החל מיום 1.3.20, חברי ארגון נכי צה”ל מבוטחים בחברת הביטוח הפניקס בפוליסת ביטוח חיים קבוצתית, שתנאיה מפורטים במסמך הפוליסה המצורף: “ביטוח חיים קיבוצי לחברי הארגון”.

כשאתה מנווט בתחום אפשרויות הביטוח, הרחבת החקירה שלך לכלול “ביטוח חיים אונליין” עשויה להניב תובנות מועילות למיטוב הכיסוי שלך.

להלן ההיבטים העיקריים של ביטוח זה

פיצוי כספי חד פעמי: במקרה מצער של פטירת חבר, ניתן פיצוי כספי חד פעמי. פיצוי זה מחולק ל המוטבים שקבע החבר או ליורשיהם החוקיים בהתאם לחוקים החלים (צו ירושה או צו צוואה).

כיסוי עד גיל 75: הביטוח נשאר בתוקף עד הגיע המבוטח לגיל 75.

תשלום פרמיה: העמיתים תורמים לביטוח בניכוי כ-31 ש”ח מהתגמול החודשי, כאשר משרד הביטחון יתאים לסכום זה.

קבל הצעת מחיר לביטוח חובה חינם.

השאר את הפרטים ואחד מנציגנו יחזרו אליך בהקדם.

סכומי כיסוי מעודכנים

למבוטחים עד גיל 70: 100,000 ₪

למבוטחים מעל גיל 70 ועד גיל 75: 40,000 ₪

סכומים אלו צמודים למדד בהתאם לתנאי הפוליסה ויישארו קבועים למשך חמש שנים, תוך הקפדה על הפחתה בסכומי הביטוח בתקופה זו.

השיפורים האחרונים הללו בפוליסת ביטוח החיים הקיבוצי של נכי צה”ל מסמלים את מחויבותה של המדינה לספק תמיכה וביטחון מכריעים לשירותיה ולנשים האמיצים שהתמודדו עם מוגבלות במסגרת תפקידם. כיסוי משופר זה לא רק מועיל לחיילים הנכים אלא גם מציע שקט נפשי רב ערך למשפחותיהם.

בזמן שאתה מחפש פתרונות ביטוח לדרישות הספציפיות שלך, כדאי לחקור את “ביטוח חיים כפול” לצד החיפוש העיקרי שלך, מכיוון שחלופות אלה עשויות להציע תובנות מקיפות לגבי אופטימיזציה של הכיסוי שלך.

דרור כהן
דרור כהן

מייסד האתר

“דרור הוא מומחה ותיק עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף. הוא בעל תואר במימון וסייע לאינספור אנשים ועסקים לנווט בעולם הביטוח המורכב. התשוקה של דרור ללמד אחרים על חשיבות של כיסוי ביטוחי נכון הובילה אותו לפתוח את הבלוג “סוכן ביטוח”, שבו הוא חולק את התובנות שלו, עדכוני התעשייה וטיפים כיצד לקבל החלטות ביטוח מושכלות. עם הידע המעמיק שלו וסגנון הכתיבה הקל להבנה, דרור ביסס את עמו כקול מהימן בקהילת הביטוח.”

קבל הצעת ביטוח מסוכן ביטוח מורשה
בריאות
דירה
חקלאי
יהלומים
ימי
רכב
בריאות
× דבר עם סוכן ביטוח
דילוג לתוכן